Not known Factual Statements About اموزش خرید رمز ارز

Wiki Article

قبل از شروع به معامله و خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری لازم است تا اقدام به انتخاب و ایجاد یک کیف پول ارز دیجیتال مناسب برای نگهداری بیت کوین های خود کنند .

اما ثبت نام در کاگزاری های معتبر ایرانی نیازمند انجام احراز هویت می باشد . 

کیف پول‌های موبایل، اپلیکیشن‌های موبایلی هستند که باز هم باید از منابع معتبر دانلود شوند.

تیم تِرا در حال جمع‌آوری اطلاعات هولدرهای لونا برای برگزاری ایردراپ توکن جدید...

مراقب بازارهای نزولی باشید؛ ۸ راهکار برای بقا در بازار نزولی

با این حال، همان طور که گفتیم ریسک‌ به صفر نمی‌رسد و اگر فقط قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت دارید، بهتر است دارایی‌های خود را روی صرافی نگهداری نکنید و به یک کیف پول امن منتقل کنید.

به این صورت تراکنش‌های شبکه تأیید می‌شوند و هر سال مقداری به ارزهای دیجیتال آن‌ها اضافه می‌شود. در بایننس امکان مشارکت در اثبات سهام بسیاری از ارزهای دیجیتال وجود دارد.

تا اینجا شما با نحوه خرید یا فروش ارز دیجیتال با نوبیتکس آشنا شده‌اید. در این مرحله می‌خواهیم نحوه ساخت کیف پول نوبیتکسی را نیز به شما معرفی کنیم. با مشخص نمودن کیف پول برای هر ارز، یک آدرس به آن اختصاص داده می‌شود. حال می‌توانید از این آدرس، برای انتقال موجودی به آدرس کیف پول‌های دیگر در هر کجای دنیا استفاده نمایید.

کیف پول‌های دسکتاپ درواقع برنامه‌های کامپیوتری هستند که می‌توانید آنها را از منابع معتبر دانلود کنید.

سلام.آی پی باید کاملا ثابت باشه.هیچ تغییری نباید داشته باشه

شمایی که تصمیم به مطالعه‌ی این مطلب گرفته‌اید به احتمال زیاد قصد دارید به تازگی فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را شروع کنید، به شما تبریک می‌گوییم، دنیای ارزهای دیجیتال یک دنیای جدید است که امکان سود بردن از آن از طرق مختلف برای شما فراهم است. در این مقاله ما سعی داریم تا به صورت قدم به قدم و خیلی ساده نحوه‌ی خرید ارزهای دیجیتال را به شما آموزش دهیم.

برای ایجاد کیف پول هر ارز، از بخش “کیف‌های من” با انتخاب دکمه‌ی “واریز“، روبروی ارز مورد نظر وارد صفحه بعد می‌شوید.

بنابراین بایننس خودش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری نمی‌فروشد، بلکه یک پلتفرم واسطه بین خریداران و فروشندگان است و از هر معامله مقداری کارمزد برمی‌دارد.

در بایننس به‌جز خدمات صرافی، نحوه خرید بیت کوین چندین و چند خدمت دیگر ارائه شده است که مهمترین آنها عبارت‌اند از:

Report this wiki page